donderdag 13 augustus 2015

Ouderwetse snacktrek

Als vegetariër waren er maar weinig dingen die ik echt mistte. Toch kwam het zo nu en dan voor dat ik ineens een allesoverheersende zin in een bepaald vleesgerecht kreeg. Nou ja...gerecht... Denk eerder aan hotdogs, kroketten en hamburgers.

Gelukkig werden de vleesvervangers in de loop der tijd steeds beter. Dus als ik weer eens een niet te stillen snacktrek had, was de verlossing nabij. Alleen met de kroketten en bitterballen wilde het maar niet lukken...totdat ik de producten van de vegetarische slager ontdekte. Er ging een wereld voor me open. En vooral zijn lekkere snacks had ik standaard in huis.


Maar ja, toen besloot ik vegan te willen gaan eten...Met enige hoop bekeek ik de ingrediëntenlijst van de net aangeschafte bitterballen in mijn vriezer...maar helaas. Wel vegetarisch, niet vegan.  De teleurstelling was groot. Blij werd ik dan ook van het nieuws dat de Vegetarische Slager sinds kort zijn kroketten en bitterballen veganproof heeft gemaakt! Ik heb ze nog niet geprobeerd, maar dat gaat zeker gebeuren. Helemaal passen in mijn voedingsschema doet het nu niet, maar ergens in deze 6 maanden past vast wel een echte ' cheatmeal'. Deze nieuwe snacks komen dan zeker op tafel!


De vegan bitterballen zijn op dit moment verkrijgbaar bij EkoPlaza, in de conceptstore van de Vegetarische Slager in Den Haag of te bestellen via de webshop


Geen opmerkingen:

Een reactie posten